Intrati in contul dvs.!

Ati uitat parola?
sau
Asteapta...

Cosul de cumparaturi

Cosul dvs. de cumparaturi este gol
Cosul dvs. de cumparaturi este gol
Continua Cumparaturile

Cauta

Loading ...
Failed to load data.
Livrare gratuita comenzi peste 199 lei
Ambalare gratuita de cadou
Certificat de calitate si garantie

Politica de schimb produse

Am detaliat mai jos pasii pe care trebuie sa ii urmati daca doriti sa schimbati un produs comandat de pe site-ul nostru www.tiemeup.ro .

A. Produsul comandat nu va place sau nu se mai potriveste cu ceea ce va doriti (Pentru a evita costurile pe care le presupun acest schimb, va rugam sa va uitati la pozele si informatiile oferite in site, iar daca aveti intrebari, nu ezitati sa ne contactati pentru a va oferi toate informatiile dorite, astfel incat produsele alese si comandate sa vi se potriveasca perfect)


1. Anuntati ca doriti sa schimbati produsul achizitionat, prin trimiterea unui e-mail: office@tiemeup.ro sau telefonic, sunand la : 0725 754 999, in termen de maxim 14 zile lucratoare de la primirea produselor.


2. Ambalati produsul corespunzator, astfel incat pe parcursul transportului sa nu se deterioreze. Recomandam utilizarea ambalajelor in care le-ati primit.


3. Ridicare colet. Agreati cu echipa Tie-Me-Up ziua de schimb colete. Cand curierul ajunge la dumneavoastra cu noua comanda, va rugam sa ii predati coletul cu produsul comandat initial. 

▪ schimb colete prin DPD : curierul care va veni sa ridice coletul va printa AWB-ul cand ajunge la dumneavoastra. AWB-ul printat il veti atasa pe coletul care pleaca spre noi.

▪ schimb colete prin curier TNT/Fedex : Documentul de transport (AWB) care trebuie sa insoteasca coletul pe care il returnati, se gaseste in folia protectoare de plastic de pe coletul care va ajunge la dumneavoastra (scrie pe el “AWB retur”) sau vi-l putem trimite pe adresa de mail pentru a-l printa si introduce in plicul de plastic pe care curierul vi-l va pune la dispozitie.

4. Reglare diferente sume in cazul schimbului de colete, daca valoarea noii comenzii este diferita fata de comanda initiala:

▪ daca noua comanda are o valoare mai mare decat prima, diferenta de pret o puteti achita ramburs curierului in momentul schimbului de colete.

▪ daca noua comanda are o valoare mai mica decat comanda initiala, vom achita diferenta de pret in contul dumneavoastra bancar pe care trebuie sa ni-l trimiteti pe email impreuna cu numele titularului. Pentru comenzile initiale achitate cu cardul prin EuPlatesc, rambursarea diferentei se va face direct, prin aceeasi platforma de plati, in maxim 5-10 zile de la primirea coletului returnat.


5. Cost transport in cazul schimbului de colete: 

▪ 30.00 lei (15 lei returul comenzii initiale + 15 lei livrarea noilor produse alese, daca noua comanda are valoare mai mica de 199.00 lei)

▪ 15.00 lei (15 lei returul comenzii initiale + 0 lei livrarea noilor produse alese, daca noua comanda are valoare mai mare de 199.00 lei)


B. Alte situatii pentru schimb produse:

S.C. Tie-Me-Up va suporta complet plata transportului de tur-retur al coletului cu produsul care doriti sa fie inlocuit, in cazul in care :

▪ produsul trimis, in ciuda celor 3 verificari obligatorii efectuate de echipa noastra, este cu defect;

▪ produsele expediate nu sunt cele din comanda dumneavoastra;

▪ informatiile oferite despre produs in magazinul nostru online difera substantial de produsul comandat si livrat.


Pasii pe care trebuie sa ii urmati sunt cei de la punctul A, insa fara a achita vreo taxa de transport.

Va multumim, 

Echipa Tie-Me-Up


Contactati-ne: 0725.754.999/021.321.18.94
Email: office@tiemeup.ro
S.C. Tie-Me-Up S.R.L.
Str. Negustori Nr. 14, Bucuresti

Acest site foloseste fisiere de tip cookie pentru a personaliza si îmbunatați experienta dumneavoastra pe site-ul nostru. Afla mai multe informatii